Punch Club - Или как да нокаутираме потребителя

Вечер, приятно време за проверка на Стийма. . Преглеждам какво ново има или ще се издаде скоро и попадам на нещо интересно: Punch Club, боксьорски мениджър точно като за мен.
http://store.steampowered.com/app/394310/
До тук добре и време да се види кога излиза това чудо и тогава бях едновременно изненадан и ужасен : Release Date : Pre-orders live. Release when Twitch beats it. Не знам на кой "умен" човек от маркетинга му е дошла тази идея. То вярно, че Twitch биха Pokemon Red и след това се справиха и с Dark Souls , но това са 2 известни игри, а тука имам все още неиздадена игра, която човек може да види какво представлява и да реши да не си я вземе .

Да се чуди и мае човек на кого му е дошла тази идея наистина. Предполагам, че срещата се е провела по този начин:

- Колеги, имам идея. Нека вместо да хабим пари за реклама да накараме Twitch да ни превърти играта. Това със сигурност ще увеличи продадени бройки. Какво мислите за това, шефе?
- Звучи добре ама нека да пуснем играта след като Twitch я мине.
- Защо?
- Защото така КАЗАХ. Сега марш от офиса и се заемете с правенето на Twitch канала.

TwitchPlaysPunchClub


Иииии почти забравих да добавя,че на всеки 1-3 часа им се налага на модовете да рестартират игра. Яко, а?

Хората негодуват иначе заради тази простотия, ама какво му пука на издателя, важното е пари да валят, а не юмруци.
Сигурно скоро компаниите ще искат и някакъв брой преордъри, преди да пуснат играта. Oh,wait.

Няма коментари:

Публикуване на коментар